0 0
0
Записаться на подбор ухода

Повернення товару

Шановні покупці! Адміністрація магазину Неймовірна дотримується Законів України. У вас є можливість повернути або обміняти куплені на нашому сайті товари. Процедура повернення/обміну прописана у відповідних законодавчих актах.

Як обміняти, повернути товар

Обмін і/або повернення товару проводиться відповідно до Закону про захист прав споживачів. Повернення/обмін можливий тільки за дотримання таких умов:

  • З дня покупки пройшло не більш ніж 14 діб;
  • Товари не використовувалися;
  • Збережені чеки, пакування, ярлики;

Повернення товару здійснюється будь-яким зручним для покупця способом. Вартість зворотного відправлення товару оплачує покупець. Детальну інформацію про особливості відправлення товару, що повертається нададуть наші консультанти.

Після отримання товару фахівці магазину оцінять товарний вигляд, наявність усіх деталей і аксесуарів, перевіряти справність і працездатність. Якщо претензій немає, магазин повертає гроші покупцеві.

Відповідно до Закону України, покупцеві повертається сума, яка відповідає вартості товару на момент придбання. Кошти зараховуються на банківську картку, з якої сплачували за товар.

Повернення непридатного товару

Для обміну несправного, бракованого товару, покупцеві необхідно:

  • Звернутися до нас не пізніше 14 діб із моменту покупки;
  • Надати пакування, чеки;
  • Надати сам товар, який не використовували;

Співробітники компанії оглядають товар, переконуються в його несправності, наявності чеків, пакування, складових частин. Якщо товар несправний, а гарантійні умови експлуатації були дотримані, покупцеві повертаються гроші або пропонується відповідний товар на обмін, якщо він є в наявності.

Відмова від повернення

У поодиноких випадках приймається рішення відмовити в поверненні грошей або обміні товар на новий:

  • З дати покупки пройшло понад 14 діб;
  • Немає чека і/або іншого документа, що підтверджує покупку;
  • Товар використовувався, наявні сліди його експлуатації;
  • Немає деяких деталей, аксесуарів, складових частин;
  • Під час дослідження виявлені сліди втручання;
  • Виявлені інші порушення умов експлуатації та гарантійного обслуговування (удари, інші механічні дії, занурення у воду і т. ін.